FANDOM

W Stranded Deep istnieją trzy rodzaje rekinów: Rekin tygrysi, Rekin rafowy i Żarłacz biały. Można je znaleźć zarówno na płytkiej, jak i głębokiej wodzie( Wyjątkiem jest Rekin rafowy, którego to spotkać da się tylko na głębokiej wodzie, ponadto jest pasywny). Są to niebezpieczne stworzenia wyposażone w dwa rodzaje ataków: Gryzienie i szarpanie. Gryzienie odbiera graczowi od jednego do dwóch pkt. życia, natomiast szarpanie - od zera do pięciu pkt. życia. Zależy to od gatunku rekina oraz czasu przez który rekin ten szarpie gracza. Rekiny są nastawione do gracza neutralnie, dopóki nie zaburzy on ich terytorium. Gdy to się stanie, puszczona zostaje niepokojąca muzyka, która informuje gracza o nadejściu rekina. Dodatkowo, jeśli gracz jest zraniony wabi rekiny (Znajdując się w wodzie).

Strategie Edytuj

Można je zabić, a następnie ugotować (surowe kawałki mięsa rekina zatruwają nas). W ten sposób można zregenerować punkty nasycenia, co poskutkuje regenerowaniem pkt. życia. Pieczony filet z rekina regeneruje głód do pełna, co oznacza że jeden rekin pozwala na przeżycie około pięciu dni. Polowanie na rekina można przeprowadzić na parę sposobów:

  • Z tratwy - jak sama nazwa wskazuje, należy ustawić się przy brzegu na tratwie z wyciągniętą bronią i atakować rekina, gdy zbliży się do nas. Zazwyczaj, gdy rekin zbliży się można zaatakować go od jednego do pięciu razy, należy jednak uważać - może on przewrócić naszą tratwę.
  • "Na nurka" - trzeba płynąc za rekinem i konstruktywnie okładać go jakąś bronią. Najlepiej i najłatwiej zrobić to z płetwami nurka, gdyż rekin nie będzie mógł się obrócić i nas zaatakować. Trzeba jednak uważać, gdyż jego ścierwo może upaść na dno, skąd nie będzie się dało go łatwo zabrać na brzeg.

Błędy Edytuj

  • Czasami rekin wpływa w ląd.
  • Czasami rekin może fruwać. Działa to tylko okazjonalnie z żarłaczem białym.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki