Najczęściej występujący gatunek rekina. Spotkać go można zarówno na mieliźnie jak i na głębokiej wodzie. Atakuje tylko sprowokowany, zazwyczaj żyje samotnie. Można spotkać grupy dwóch-trzech rekinów tygrysich podczas gdy zostaną zwabione w jedno miejsce. Jak każdego rekina, można go zabić by uzyskać z niego (Po pocięciu jego ścierwa) cztery filety. Należy je upiec, by nie zatruło gracza. Rekina najszybciej zabija się siekierą lub maczetą, możliwą do znalezienia w kufrach i skrzyniach.

Strategie Edytuj

  • Z tratwy - jak sama nazwa wskazuje, należy ustawić się przy brzegu na tratwie z wyciągniętą bronią i atakować rekina, gdy zbliży się do nas. Zazwyczaj, gdy rekin zbliży się można zaatakować go od jednego do pięciu razy, należy jednak uważać - może on przewrócić naszą tratwę. Wtedy należy bezzwłocznie uciec na ląd i poczekać aż rekin odpłynie lub zastosować drugą taktykę.
  • "Na nurka" - trzeba płynąc za rekinem i konstruktywnie okładać go jakąś bronią. Najlepiej i najłatwiej zrobić to z płetwami nurka, gdyż rekin nie będzie mógł się obrócić i nas zaatakować. Trzeba jednak uważać, gdyż jego ścierwo może upaść na dno, skąd nie będzie się dało go łatwo zabrać na brzeg.

Błędy Edytuj

  • Czasem rekin wpływa w ląd.
  • Czasem rekin lata w powietrzu.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu