FANDOM

Kraby są to pasywne stworzenia żyjące w płytkich częściach oceanu. Okazjonalnie można je spotkać na brzegu, szczególnie nocą.

Posiadają jeden punkt zdrowia, co oznacza że zabija się je jednym uderzeniem czegokolwiek. Zjedzenie surowego dodaje jeden punkt głodu, lecz po chwili odejmuje ten punk. Upieczony krab dodaje dwa punkty głodu, co oznacza że jest bardzo dobrym pokarmem na długie podróże. Pozwala to bowiem na regenerowanie całego głodu w krótkim czasie (Zakładając że weźmiesz cztery upieczone kraby - tyle, ile zmieści się ich w jednym slocie ekwipunku). Kraba można nabić na włócznie, co odbiera jej funkcjonalność. Oznacza to, że na kraby powinno się polować najlepiej z jakimś słabym narzędziem - na przykład siekierą/maczetą, której wytrzymałości nie starczy na ścięcie drzewa. Pieczenie kraba trwa minutę.

Kraby najczęściej ustawiają się w grupach lub "kolejkach" na mieliźnie, skąd gracz może je bez problemu ubić.

Błędy Edytuj

  • Czasami kraby po upieczeniu znikają
  • Kraby, tak jak wiele stworzeń w grze potrafią okazjonalnie... Lewitować lub wchodzić w ziemię.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie ważne jak małego kraba podniesiesz, zawsze wyrzucisz/upieczesz największego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki